19N: Per uns pressupostos socials

Des de la Secció Sindical de CCOO UPC us convoquem a la manifestació del pròxim dissabte 19N a Barcelona. Allà ens hi trobarem amb els moviments socials i les confluències del país per reclamar al govern uns pressupostos socials.

Com sabeu, les universitats públiques fa anys que patim retallades pressupostàries que afecten greument el dia a dia de les nostres tasques bàsiques en àmbits tan diversos com la investigació, la docència, les tasques d’administració i implementació de serveis, etc. De fet, la UPC ha sigut la universitat amb la retallada pressupostària més gran de tot l’Estat espanyol des de 2012.

Les universitats públiques hauríem de tenir un pressupost que permetés oferir una educació universitària de qualitat i universal al servei de la ciutadania i del país. En aquest sentit, cal defugir de la visió de la universitat com a nínxol de negoci i recuperar una perspectiva de la universitat com a motor democràtic i garant de la igualtat d’oportunitats i el progrés social. El govern, amb aquests pressupostos, té una bona oportunitat per revertir les retallades i demostrar amb fets que l’educació és prioritària pel país.

El 19N les seccions sindicals de CCOO de les universitats públiques catalanes estarem amb la resta de companys i companyes de la Federació d’Educació. Uneix-t’hi. T’hi esperem!

Us convidem també a signar el manifest del 19N: https://t.co/NibuJSlMDq

#EsPotFerAra