ELECCIONS A CLAUSTRE

LA VEU DEL PAS AL CLAUSTRE

Volem un claustre unit per revertir les retallades i on el PAS defensem la nostra pròpia visió

Del  28 al 31 de març tindran lloc les eleccions al claustre general de la UPC.

Des de CCOO creiem que els claustrals del PAS hem de treballar al voltant de dos eixos fonamentals: unir a tota la comunitat universitària per aconseguir els drets perduts i fer present la veu del PAS al màxim òrgan de representació de la UPC.

• Unitat per defensar la universitat pública: Creiem que tenim opcions reals de començar a recuperar una part del que els governs central i de la Generalitat ens ha tret als últims anys. Tant des del punt de l’aportació pública als pressupostos, com recuperar drets i condicions laborals, tant de la revisió d’uns preus de matrícules , com de la possibilitat d’anar renovant i estabilitzant la plantilla de PAS i PDI. Per aconseguir-ho és necessari que el Claustre no sigui un escenari de batalles particulars, sinó un lloc on debatre seriosament per aconseguir optimitzar les reivindicacions comunes.
  • El PAS som part de la comunitat universitària, no “recursos humans”. En conseqüència tenim el deure d’implicar-nos en la millora de la UPC i la necessitat de què les nostres reivindicacions específiques no siguin vistes com un exercici d’egoïsme, sinó com l’eina necessària per aconseguir una millora global.

La nostra presència significa un accés directe a la informació sobre la política universitària que pot tenir incidència a tot el PAS. Però també significa poder explicar la nostra opció, participar a les votacions i lluitar perquè les decisions tinguin en compte el què pensem i volem.

La nostra participació institucional és el complement a l’acció sindical que portem en el si dels òrgans de representació.

Volem defensar el paper del claustre i enfortir-lo com a espai de discussió i decisió de la UPC, millorant la democràcia als sistemes de decisió de la UPC.

La votació als candidats al claustre es fa de manera individual. Això vol dir que podeu marcar les persones que preferiu. Per facilitar trobar els companys que ens acompanyen hem presentat aquesta vegada una candidatura conjunta. A la papereta electrònica us serà més fàcil trobar-nos: al costat del nom apareixeran les sigles CCOO UPC. Som un equip de persones que treballarem al claustre per defensar els interessos del PAS i defensaran el sistema universitari públic allà on toqui: tant a les sessions del claustre com a les comissions delegades d’aquest si ens toca anar-hi.

Us demanem el vostre vot per fer-ho possible

CANDIDATURA PAS-F:

• NUÑEZ MARTINEZ, EDUARDO
  • SEGARRA CAMPOS, OLGA
  • SIMO GOBERNA, ISABEL

Tota la documentació relativa als censos, la relació de candidatures i qualsevol altra informació relacionada amb aquest procés electoral està disponible a la Seu Electoral Electrònica. Així mateix, al web institucional de la UPC s’informa de les diferents fases del procés electoral i els seus terminis.

Sense tu no podem fer-ho!